I Will Follow You

Sunday, February 19, 2012

L♥ve you for no Reason




A person who made you yourself

OR

A person who loves you more

will be the better choice for you to choose?

A person who needs care
maybe will choose a person who loves you more..

A person who want to be a better person
will choose a person who made you yourself..

There's nothing different between it
Just maybe the ownself you are or not

I had choosen mine..
I choosed the one that made me myself   ♥

有没有试过 那么一个她
会无条件为你付出
有那么一个她
很在乎你的在乎
有那么一个她
找不到你
会给你无数的电话

有那么一个她
有那么一个人
会让你很想她
第一个想到的是她

那么唯一个她
就是唯一的她

可以让你作回自己 

女孩 我珍惜你的出现
女孩 我珍惜你
女孩 你的出现 改变了我很多 很多

女孩 你会是 我爱的女孩

陈欣柔 你好
你很好 你太好
好得让人害怕
好得让人觉得会失去

或许一个人来得太好
会让另一个人 更害怕失去

当一切来得太完美
心里就会不平衡

谁不希望 童话的爱情故事出现在现实世界里
谁不希望 所谓的一辈子 真的出现过

如果 一段爱情来得美丽
请珍惜 因为那段 得来不易

当遇上 一个充满问题的爱情
耐心的 去解决每件事
你会发现 学到的更多

当 一段爱情 不能被解救的时候
分手有时候并不是在逃避
而是在维护彼此

有时候 披着一身的伤
倒不如潇洒点 让时间替自己疗伤


如果一切 真的可以很完美
我珍惜

只要对方是你 陈欣柔
我答应自己 答应你
我珍惜

学会该学会的
改掉该改掉的



      ..♥

No comments:

Post a Comment